Get me through the day..?

Ajaj, inte slarva med piller..
Det var ju sista gången.. Absolut sista. Att leka med elden?

Den här dagen var fel redan från början. Tjugo minuter innan arbetspassets början (nej, jag har inte slutat än) vaknar jag & stressar mig fram i tid. Pjuh, ingen fara skedd. Men allt var kaos där borta. Larm, bortlagda matlistor, uteblivna fax, schemafel, personalbrist.. och det ena leder till det andra och allt spårar ur. Alltid likadant. Fuck it. Och förlåt B, än en gång.. men jag orkade bara inte. Inte idag.

Farmor och farfar är här. Söta pilskna farmor med sina tärningsspel, och farfar med sitt alltid handfasta lugn. De är fina.

Måste starta upp ett bankkonto i USA.. fick jag reda på idag. Usch, just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och få allt att försvinna..

image98
En joggingtur kanske gör susen?

Kommentarer
Postat av: rebus

Du är väldigt duktig på att skriva och få fram din personlighet i både text och bilder.
Hade varit roligt att få träffa dig innan du far,
men de känns som du inte är kvar.

2007-08-19 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback