Säg att du förstår

Jag tror att jag just har förlikat mig med tanken på en tatuering. Det kunde väl ingen tro, allra minst jag själv. Jag är inte säker på motivet. Vad jag är mest sugen på nu är ett ganska väl använt motiv, och bara det går väl emot det mesta som kännetecknar mig. Unikt och personligt, det stadiga ledordet? Hur som helst, jag är åtminstone klar med budskapet...

juhs-tis eller £ystis?

Spännande med journalister.. Justice är onekligen ett bra band.

Men nu är det kanske dags för horisontalläge trots allt. Jag vill inte vara tröttis med Hannes imorgon. Stum-dag blir det. Tvingas nämligen gå runt med nattandställning i fyra dygn nu- 1 1/2 avklarat hittills- och då phjataj jad ungefäh så häj bhja. Fantastiskt. And I don't miss ma brace.

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback