Tusen mil bort

Jag vet inte om det ar jetlagen, men klockan sex imorse vaknade jag, pigg som en larka! I resten av korridoren ekar det tyst och langt borta hors ljudet av sirlande vatten. Maste vara nagon som duschar pa nedre vaningen.. Solen borjar ga upp och det ser ut att bli lika vackert idag ocksa. Har ar forresten allting vackert. Det ar sinnes. Ska ta med mig kameran ut och foreviga det nar jag hinner. I ovrigt kommer nog de mesta & de flesta uppdateringar ske i resedagboken (blitzkrieg_bop). Men det blir nog en del reflektioner har ocksa..

So long!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur mår du och går det där borta? ^^,
//kakan

Postat av: Lovisa

Kakan: Jag kan lägga dig till i mailinglistan till resedagboken if you want to :)

2007-09-04 @ 16:05:23
URL: http://popkonst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback