Efter bilfärd och lussekatter

Tänkte precis börja komponera ihop något mer magiskt här än mitt senaste slafshafs.. men nu hördes det en bil vid uppfarten, och jag antar att det är de som är tillbaka från Taco Bell. Jag bangade. Känner mig lite risig och vill dessutom vara pigg & alert imorgon då vi far till C.a.n.a.d.a. och myser loss med vår vän alkoholen och varandra! Måste ta tag i mitt skolprojekt också (som jag icke har energi nog att gå in på). Nåja, något större roll att jag höll mig hemma spelade det ju nu inte, eftersom jag lyckades lova ut mig själv till en "godnatt-mys-prat-stund" när han är tillbaka. Så här sitter jag och väntar. Tänker minsann inte bli slagen i the competition of awakness! Inte heller bli påsmygen när jag sover.. vilket tydligen varit baktanken här om dagen fick jag höra! Att jag skulle vakna upp med en grabb i min säng där på morgonkvisten. Tji fick han! Är man nattuggla så är man :)

Det var nog fel bil. Men nu hördes en ny? Jajemen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback