Friday night



Hittade en video med Shandora i skolaulan från i höstas.. Tänk att jag fortfarande bryr mig om dig, lille trumslagare.. (med vad är grejen med solglasögonen?!) Förstår fortfarande inte vad gårdagen betydde.. men nu vet jag att du är den finaste. Och att jag alltid kommer älska den kroppen. Vad skriver jag? Oh, well.

Det är ju bajs att polisen ska komma jämt, jämt, jämt när det är fest. ALLTID. "SHUT UP! Turn off the music!!! QUIET everybody, down and KEEP quiet!!! COPS!" De kan inte ha mycket att göra. Men denna gång var första gången jag var med om ett par samarbetsvilliga sådana. Ett blått A4 stämplat med "WARNING" sade åt oss att alla under 21 genast skulle bege sig därifrån. I vanliga fall hade man tvångsbehållit hela bunten, gjort alkoblås och delat ut fetingböter till alla underåriga. Så. Tack..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback