Lordag kvall

Titsis kom forbi och fragade om jag ville hanga med pa Cos ikvall.. Det ar arets sista, Skinny & the Pygs spelar och Ben, Adam & alla ska dit. Det vore sa kul sa kul, men det gar bara inte. I'm stuck in front of the computer- sex historia-uppsatser ska skrivas ikvall och jag har bara astadkommit en ("Which ideology or movement has had the greatest impact on history.." Jag tog liberalismen.)

Adam ja.. Vi var ute pa aventyr igar. "Are you scared of hights?". Klockan var runt tre pa natten och vi gick mot jarnvagen, smog in bakom fabriken och tog oss in genom en lucka i tornet.. Kolsvart, dammigt? Manga stegar upp i morkret innan vi nadde toppen. New Ulm's hogsta topp och vi satte oss ned pa taket och tittade ut over staden. Pa hogsta vaningen var jag tvungen att fraga vad det var, det vi trampade i. Det var som damm som gick anda till knana, och det kandes som kvicksand.. "Oh, it's just batpoop"

Det visade sig ganska snart stamma, och sallan har jag skrattat sa mycket som nar Adam forsokte klattra ytterligare hogre upp och en dros med fladdermoss plotsligt far fnatt och attackerar honom! Haha. Min jacka ar inte langre svart, inte heller skorna.. men det var vart det. Saklart.

Kommentarer
Postat av: Becky.

Oj, what an adventure! :O
Trodde bara man kunde käka popcorn och ha college-fester i USA. ^^

2007-12-17 @ 12:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback