MPP

Tittade just på bilder på Grand Canyon och det var längesedan något fick mig att må så dåligt. Jag vill absolut inte åka dit, fy sjutton.. jag är riktigt glad att jag hoppar av innan vi nått det under vår California-trip!

Nu sitter jag i Titus rum i Michigan.. Adam ligger bredvid mig och pratar med Steve's ex som slagit sig ner här framför mig. Jag tål inte brudar. De pratar relationer och livsfrågor.. då och då tittar A fram bakom skärmen och kontrollerar att jag inte skriver något dumt. Som om han skulle veta. Ha!

Resan hit blev dramatisk. Helt otippat drog vi plötsligt på onsdagseftermiddagen och jag tvingades kasta i packning för hela lovet på en kvart. Skidåkning och solande på stranden.. en salig blandning! 18 timmars resa. Inte långt ifrån Canada kör vi in på en mack och plötligt hörs en smäll.. sekunden senare fungerar inte styrningen på bilen överhuvudtaget. Tittar, testar, ringer, väntar.. det blir att checka in på hostel. Sam fick sova på golvet.

Två timmars sömn. Bilen fixades och sedan korsade vi Chicago. Det gick rätt fort och snart var vi framme. Jag har ont i halsen och är delad.. på många sätt. Damn it.

Jaja, men det ordnar sig säkert. En viss person sitter och kollar intensivt på allt jag skriver nu, så tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback