Nu sjunger de utanför fönstret igen

Jodå. Sent blev det. När Maria knackade på klockan halv åtta i morse satt jag fortfarande framför den här skärmen, precis färdig med mitt arbete. Engelskan sovs bort liksom psykologin. BHL-lektionen likaså. Jag vet, men snart är det lov. Jag har så mycket att göra. Så mycket, mycket, mycket att göra. Ångest. Jag vill ju leva? Imorgon ska jag träffa min engelskalärare. Jag har blundat för det, men nu mailade han mig tillslut. De tre senaste skrivarbetena, Lovisa. Jag vill gärna ha in dem nu. I övrigt skulle jag gärna vilja veta hur jag fyller på min mobil. Sist vi försökte klura ut det slutade det med att Jake fick göra det åt mig, då det verkade som att man behövde ett amerikansk bankkkonto. En aningens irriterande att inte kunna ta emot samtal. Christine kollar på vänner, som vanligt, och jag sitter och väntar in julkalendern som släpps på webben alldeles strax. Subway igår, det var godt. Godnatt.

image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback