All My Senses


Hur kan tiden ha gått så fort? Jag lyssnar på All My Senses och Hurricane Bar-tiden sveper förbi mig..

Mando. Så mycket de betydde för mig då. Det fanns bara dem. Varje tidningsartikel, varje nyhet på hemsidan.. hjärtat i halsgropen. Minns när jag fann Surreal Dream.. sådana saker, kontroll. Att veta var man har dem.. varje steg, varje sysselsättning.. [Gustaf har namnsdag & Björn är förkyld] Det var otroligt viktigt. Inget fick undgå mig. Alla skivor, alla singlar, LP:s.. en dyrbar samling. Allt var så spännande. Konserterna.. total lycka. England.. När dog den?

Lågan.

Gröna Lund 2003

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tror att det finns flera anledningar till detta.
1. Tiden! Med tiden svalnar det mesta
2. Konserterna. Som vi pratat om tidigare så har de inte samma energi längre.
3. Personerna. De är inte längre de oåtkomliga personerna man ser upp till utan efter att ha sett t.ex. G bete sig som en trotsig tonåring svalnar alla lågor.
4. De har blivit för stora.
5. Diverse sms
6. Kan du ha tröttnat på en del låtar?
7. Har man en gång sett Mando utomlands är det aldrig samma sak att se dem i Sverige igen.
Det är tur att vi känner likadant, hade varit jobbigt annars. Jag är dock inte beredd att ge upp Mando än, finns fortfarande mycket att upptäcka.

Postat av: Lovisa

Linnéa: Ja, jag tror de är de viktigaste faktorerna.. men jag kan ändå inte låta bli att fråga mig själv samma sak om och om igen.. men nej, jag täcker inte heller ge upp mando än :)

2007-02-22 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback