Alla stjärtars dag

Idag är det den där rosa dagen som en del föraktar och andra är sådär fnittrigt förtjusta i.

Det är klart att man alltid ska försöka visa för de finaste att man tycker om dem, men det blir ju sällan av så ofta som man skulle vilja. Därför tycker jag det är fint med en dag om året då man kan påminnas om det och uppvakta sina nära & kära lite extra.

Känn dig inte bortglömd; i år har jag för första gången på mycket, mycket länge inte delat ut ett enda hjärtformat kort eller sänt i väg en endaste ros. Alla som betyder något hedrar jag härmed med lite fina textrader istället:

Alla underbara vänner som finns där i vått & torrt [ingen nämnd-ingen glömd]: LOTS OF LOVE!
...& sen tycker jag ju om Samuel lite extra också.



blått hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback