Desperation

Sänt: 2006-12-31

"Vad ska jag säga.. jag tror jag är MYCKET mer intresserad av X än vad han är av mig..
..alltså.. när man väl ser honom så här.. man vill bara.. ihh.. ja..
Men jag tror han är besviken på mig. Det känns så, men jag vet inte.
Vi har inte pratat så mycket.. (.....) Åhh, kan du inte skriva till X också?!
Jag måste veta någonting!! Dagarna rullar på fort.. (.....)
Han är fin. Jag tycker bra om honom :]"

"(.....) Ja... men det var igår det. Men nu.. känns det likadant som tidigare.
Avskyr deppdagar.. (.....) X spelar gitarr och är söt, medan jag mest är depp, tråkig och anar det värsta igen.. suck. Nu vill jag mest hem. (.....) Allt. Verkligen allt. Imorgon åker vi hem..."

"Jag vet att det kanske låter konstigt.. men tanke på igår. Men nu är jag säker.
Jag ÄR verkligen tråkig just nu.. antar att jag behöver ständig bekräftelse.. suck.
Nu vill jag bara lägga mig ner och sova i hundra år..."

Utkorg: 2006-12-30

"Fuck fuck fuck.
Det kommer aldrig bli något.
Vi trampar stilla tills det är försent.."


Förlåt.
Men det är bara är så.
Klart jag gör
Du vet det.

Min värld är svart eller vit
Var det jag som var paranoid?
Grävde jag i mitt destruktiva tankefält?
Om inte: Du har fel
Och det får mig att vilja fly
Det är så lätt att skapa sig
en egen bild, en föreställning
Kanske är den bilden suddig
med verklighetens Jag.
Förlåt
Men jag står inte ut med tanken
att förlora dig på det sättet
Förlora? Kan man förlora något man aldrig haft?


In a submersible I can hardly breathe
As it takes me inside, so the light sings
Answer me truthfully
Do the clouds kiss you?
With meringue-coloured hair
I know they cannot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback