A fever you can't sweat out

Det jobbigaste med att vara så här groteskt förkyld & låta som om man svalt 2 kg tavelkritor är att alla som ringer hit otvivelaktigen måste tro att man är yrvaken och precis stigit ur sängen! Telefonen har gått varm hela morgonen med en massa pryda människor bakom luren.. jag känner mig alldeles koko.

Har precis skickat in en skadeanmälan om kameran nu, samt varit på banken och klackat om mina skor. (Inte på banken alltså). Det är riktigt fint väder ute, och allra helst skulle jag vilja ta mig in springare nu! Tyvärr kommer jag nog tvingas motstå det, då överansträngning vid förkylning är dumt dumt.. men det är tufft att stå emot. Det gäller nog även Lotus ikväll. Ledsen babes :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback