Put music into your troubles and we'll dance them away



Jag & Rebecca om .. ehh. 1 år?
(om det inte funkar finns länken
här)

Kanske var det dumt att ta den där 1h-rundan i alla fall, trots min hosta. Kanske inte. Sängen snart? Vore nog det intelligentaste i det här läget. Ska ta bussen härifrån redan vid halv 7 imorgonbitti. Det blir att släpa på packningen hela vägen till Enköping där tandis väntar. Sedan en vändning till Uppsala och en fortsättning mot Vimmerby. Där möter Malilla upp mig & vi åker till Beckan och gör det bara vi kan. Fredag- inflyttningsfest? Bäst att hålla i fröken och se till att det inte blir en andra djupdykning bland kullerstenarna med hjärnskakning som tack ;)

Nehejni, det här var då ett intensivt bloggande må jag säga. Och ändå har jag fortfarande inte rapporterat från Peace & Love. En skam! Men det kommer. Så småningom. 

(Jag har vunnit en mp3. Tack & bock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback