Inget bad i Hulingen i år (heller)

Nu är det officiellt. Det blir inget Hultan för mig i år. 2003 2004 2005 2006 2007

Det höga biljettpriset i kombination med ett svagt startfält (med 50 cent som grädde på moset) & guldglänsande konkurrenter gör att jag sviker Rockparty för i år. (Okej, inte för att jag berörs av biljettpriset...men det är en principsak!!)

Fast det fanns ju trots allt några finingar som jag gärna hade sett... 

The Ark, Mando Diao, Wolfmother, Razorlight, Justice, Shout Out Louds, Maia Hirasawa, Taxi! Taxi! och Familjen till exempel. 

Men nu när jag räknar upp artisterna så var det nog inte så många att sörja över trots allt. Maia Hirasawa, Mando Diao och The Ark kommer ju till Peace & Love och Familjen och Taxi! Taxi! dyker upp på Storsjöyran. Och tar man och kollar igenom listan med deras övriga artister så har jag glömt bort Hultsfred för läänge sedan... 

image34
  

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oouhh, vill inte ens tänka på vad vattnet i hulingen innehåller:P Får se fram mot P&L istället. 7 veckor kvar, nedräkningen har börjat:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback