Onsdag

07:30 FRUKOST: "Burkgröt" Raisin Spice, apelsinjuice + 1 toast m. mjukost
10:45 MELLANMÅL: Ett smarrigt rött äpple
12:00 LUNCH: White chili-soppa & pastasallad, thé
13:00 (..lång-diskussions-lunch) 3 äpplen
16:30 Svull!!
22:00 WORKOUT: Oatmeal Maple & Brown Sugar + Yoghurt m. müsli 

image152
Jag är en äpploman. Det får jag ofta höra. Speciellt av Jerred. Idag var de extra goda. Hur som helst: en faildag igen. Nu är det riktigt, riktigt dåligt. Ska jag skylla på att jag har två stora prov imorgon att stressplugga till? Athletics Injuries (astråkigt) och Psychology (grymt intressant) samt att jag inte lämnat in ett livsviktigt midterm-papper i historia och ej heller hunnit läsa ut Frankenstein och skrivit en outline på det? Eller så skyller jag helt enkelt på min otroligt dåliga självdisciplin.

Dagens träning:
60 min kväll

Betyg: IG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback