Tisdag

07:30 FRUKOST: Kashi "Burkgröt" Apple Cinnamon
12:00 LUNCH: Tacosoppa & pastasallad + äpple
13:45 Chokladsmet + 3 st Reese's Peanut Butter Cups
18:30 MIDDAG: Pastasallad & litet smakprov av Joels chokladpizza (!?) + äpple

Sådär. Då var första rapporten avklarad. Jag kan inte påstå att jag är stolt; damprycket med chokladsmeten och efterföljande godisgott var ett nederlag. Har ni förresten testat Reese's Peanut Butter Cups någon gång? Det är en riktig storfavorit här, men jag kan inte minnas att jag någonsin stött på det hemma i Svealandet. Och ja.. den där chokladpizzan.. Vad får de allt ifrån egentligen?

image150

Dagens träning
50 min löpband
strax före middag

Betyg på dagen: IG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback