Torsdag


07:30 FRUKOST: Skum grötsort m. äppelmos + mjukoststoast
08:30 Pluggenergi: 1 äpple
13:45 LUNCH: Oatmeal x 2
17:00 En mycket utdragen MIDDAG (Håll i er):
Tomatsoppa, pastasallad
+ makaronisar & kfärssås
+ kyckling m. klyftpotatis
+ thé & degig honungsmacka
+ gräddig fruktsallad
+ äpple
+ 2 st banankakor
20:00 Pluggångest: Helt smaklös grötgegga
22:30 Myskväll: Varm choklad
00.00 Natthop i caf: flottbagels med centimetertjockt lager jordnötssmör

Kan seriöst knappt stå upprätt. Uh, säger jag bara! Ovärd dag. Jag ska sluta sitta och sällskapa i cafeterian i timmar.. det är nog inte vidare idé. Jag är förkyld och har ont i halsen. Dessutom fyra tjockiskapitel att läsa.. (plus en massa annat som jag blundar för). Imorgon är det fredag och sedan helg. Sedan blir det deffning. Oh, ja. Jag vågar inte ens prova jeansen jag köpte för några veckor sedan. Då är det illa. Klubban i bordet.

image154

Dagens träning
45 min at noon
Betyg på dagen: IG!

Kommentarer
Postat av: Emma

men fika som är så mysigt..=) sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback