A monkey needs to dance and so do you

Ja, det blir inte så mycket bilder här i bloggen. Jag har ju redan min bilddagbok där det sker uppdateringar så gott som varje dag, och även resedagboken finns ju som komplement. Jag vet inte, men det känns lite halvlökigt med alla upprepningar som sker hela tiden..? Jag vet att det finns de som både läser min blogg, kikar bilddagboken och hänger med i resedagboken. De får nog höra & se samma saker ett antal ggr om, men så är det! En och annan bild kanske jag skulle ta och lägga ut här i alla fall.. har fått lite önskemål om det. Det faktum att folk inte kan hålla fingrarna i styr och låta bli att fingra på det som inte tillhör dem själva, dvs Copyright-döva människor, ställer också till det litegrann.

Gårdagen ägde, och om jag får tid över blir det en liten uppdatering om det.. har insett att jag inte skrivit en rad om Peter, Bjorn & John konserten för tre veckor sedan? Dåligt, dåligt. Nu måste jag tvätta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback