ungkarlslya

när jag tittar ut genom fönstret och ser eländet kan jag inte för en sekund förstå hur vi, för blott en vecka sedan, låg på filten där utanför och höll på att dö av värmeslag. trots att vi höll oss i skuggen var jag tvungen att byta ut jeansen mot hotpantsen för att inte svimma av. byt nu ut den bilden mot regn och rusk. temat passar visserligen in ganska bra just nu; jag känner att jag har lite regn och rusk i mig. igår lånade vi ett hus och svepte i oss den sista öltunnan. niccos överfantastiska musik avnjöts ännu en gång och tiden gick mycket fort. steff kom med den fråga jag fått ställd till mig vid misstänktsamt många tillfällen under den gångna veckan. jag undrar jag. halv fyra låg vi där. nicco i soffan, tony på bordet och jag på golvet. det finaste av tillfällen. jag kan inte låta bli att leka med ditt hår. jag kommer aldrig att sluta. han kommer tvingas klippa av det after graduated. det är så det är, finn dig i det. jag förstår fortfarande inte, trots att vi studerat det i flera veckor nu. det går inte in i mig. nej. idag har jag levt på chips. flott, flottigare, flottigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback