action

sitter i var lilla "datasal" i vara dorms. internet trasslar ju jamt, och alltid PRECIS da man har ett viktigt arbete att skicka in.. jag tror inte min larare tror pa mina ursakter langre. jag ar dalig. och lat. det blir inte mycket gjort. eller i alla fall inte sa mycket som det skulle kunna bli. hur som helst, den 24:e ska jag carol, hans och nagra till ivag och se peter, bjorn & john pa first avenue. min forsta konsert har! hur fantastiskt ar inte det? ah, sa jag har langtat! imorgon ska h & jag ivag och dricka riktigt (dvs. inte the-liknande) kaffe pa stan. mysigt. idag sprang vi forresten 8 miles (rakna sjalv ut hur manga km det ar) på cross country. jag var fit for fight och lag i taten hela tiden!
...tillbaka till litteraturen nu.


Kommentarer
Postat av: Sofajha!

Fasen va kul med peter björn and john!

2007-09-13 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback