glasyr

på min födelsedag dök james dean, marilyn monroe, audrey hepburn och hela the beatles upp på skolan. vi hälsade lite på varandra, men jag tog inte med mig någon av dem till rummet.. det skulle nog vara svårt att få hem dem helskinnade till sverige sedan. alexander gav mig sin youghurt i födelsedagspresent. och två lucky utan filter. mirre hade låtit hela skolan skriva på ett födelsedagskort till mig, och nu ikväll lämnade två bilar parkeringen varav i den ena jag var medsmugglad. det styrdes av mot favoritcafét där plötsligt hela personaluppsättningen samlades kring vårt bort och bjöd oss på den svenska versionen av "happy birthday". haha. helt klart den bästa födelsedagssången ever. när det sedan börjat mörkna och jag kom till rummet hade världens bästa roommate ordnat största födelsedagstårtan! hur sweet som helst. sång blev det även i matsalen idag + i simhallen där jag och cross country-gänget höll till istället för de stekheta vägarna. igår hade jag ett fasttejpat tuggummipaket med ett hemligt meddelande på min dörr.. spännande. det är här det händer.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Grattis i efterskott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback