jag blev solbränd idag

02:38

"Im studying for hebrew.
I'm gonna be up really late, and i'm
nocturnal too so bring it on. Im
going to come and kidnap you and bring
you to canada and then leave"

Psykologiprovet gick kalas, tippar på alla rätt. Däremot skulle jag även ha lämnat in en engelskauppsats idag som jag ännu inte påbörjat.. så det är vad jag tänkte göra nu. Cross Country får svikas ännu en gång.. (snart blir jag kickat ur teamet). Jag träffade gamle Alex idag. Long time no see. Han nöp mig i sidan och berättade att han tänker dissa Cos imorgon. Han tycker det är irresponsible, och jag kan hålla med. Halva skolan under drinking age- ändå vet alla hur det kommer se ut imorgon.. men jag ser fram emot det. Gotta see what it's like. Det är homecomeing-vecka och ikväll blir det roligt.. Vårt rum luktar donken. Måste alla beställa hem hamburgare hela tiden..?

03.23

"Guten nacht, mien patzig maedchen. I'm not hiding from you,
you and your new study life are hiding from me, I'll show
you some talent after the talent show ;)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback