kors i taket

så var det dags att återvända till historieklassen igen. den jag lämnade efter första lektionen i drömmen om någonting annat. det där "annat" fanns inte, så efter två veckor kommer jag krypandes tillbaka igen, ungefär en halv minut sen. ja, eller inte sen, men ni vet.. lagom till att alla hunnit sätta sig och det hunnit uppstå en märkbar tystnad i klassrummet. smög så gott jag kunde. plötsligt vänder sig casanovan om och utbrister med imponerande volym: "WOAH! LOOK EVERYBODY, LOVISA'S HERE!" all eyes on me. ett par sekunder senare kommer professorn in rummet, blickar ut över klassen och kastar sig bakåt: "OM MY GOSH, LOVISA'S BACK!". resten av lektionen ägnades åt att driva med mig och min svenskhet. han är bra rolig, vår professor. från texas och som ett stort skämt hela han. faktiskt ganska kul. att gå på hans lektioner är som att åka och se en show. i övrigt råkade jag tyvärr, återigen bli bjuden på en cookie av kille (som kunde mitt namn?!) i bibblan idag.. och jag insåg inte fördärvet först efteråt. detta skulle ju bli en ren vecka! paintball nästa helg. med alex. (jag skulle gått därifrån). sprang 6 km kullar idag också, icke att förglömma. tyvärr har mitt mp3-program pajat, så jag kan inte byta låtar och det gör springningen ganska så olidlig ibland. musiken är ju min bensin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback