snurrar

varför envisas amerikaner med att förstöra kranvattnet med klor? undras om man blir sjuk av att dricka för stora mängder.. gårdagen var kung. lite dåligt samvete över att jag dissade mandy & mankato i sista sekund och inte svarade när de ringde under kvällen. men det var bra, så bra. litet, intimt och perfekt. vi levde. om en timma ska jag träffa honom, så jag bör nog raska på med att radera gårdagens detaljer. städa upp vårt lilla rum gör jag nog bäst i att hinna med innan min roommate är tillbaka också.. det ser nämligen rätt crappy ut för tillfället. sju sms fick jag under nattens svala. det här kommer bli en spännande dag. nu ringde mirjam och dags för promenad. ventilering. kan behövas. vi sväljer ner det med lite klorvatten och ler hela vägen till st paul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback