Läget som sådant.

Upp och ner.

FRUKOST: Den perfekta omeletten. Vitlökspulver, salt, peppar. Rödlök, grön paprika, riven ost, skinktärningar.
LUNCH: Kokta grönsaker, fiskburgare (skalade!) m. tomat, lite sallad, guacce, salsasås.. (proppelimätt!)
MIDDAG: Kokta grönsaker & kyckling
               +grönsallad m. kyckling
               +selleri doppat i jordnötssmör (klassiker på skolan. premiär för mig. proppelimätt igen!)

Träning
40 min

Sista tiden i Sverige åt jag aldrig ost. Aldrig. En ostskiva gav mig ångest för en hel vecka framöver, och det var det inte värt. I det här landet är ost något man har på allt. Ni skulle tappa hakan om ni hörde alla knasiga blandningar (utifrån svenska ögon) som synes här varje dag.. Med GI har jag börjat tillåta mig själv ost i små mängder.. Äter man inte kolhydrater och dessutom undviker fett ställer kroppen in sig på svält, vilket vi inte vill.

image178

Strimlad amerikansk ost. Det var en av de första sakerna jag lade märke till när jag kom till det här landet; att de flesta ostarna är orange, vilket jag aldrig sett i Sverige.

Nu ska jag träffa "Sejjnah"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback