Man lär sig något nytt varje dag.

Suck it or fuck it.

Så enkelt är det. Och om 10 min ska min BHL-analys vara inmailad. Haha? Jodå, kanske går det åt skogen ändå. Idag har vi haft parmiddag på världens bästa Kina-restaurang. Jag, A, Maria, T, Ruby och B. Droppat filosofin nu. Lite sorgligt var det. Ensam tös bland ett trettiotal manliga seniors- inget klagomål! Fast 20 credits var lite att ta i.

Jag var sjukt dålig igår förresten. Sjukt dålig. Ibland kan jag bara inte ta seriösa saker. Inte när det blir för mycket. Och han ÄR för mycket. Tänk dig Dr. Snuggles i plommonpösiga kinder och tokrunda glajjer med extremtemporära smile-attacker och rynkat ögonbryn med en blick som suger sig fast som en propp och sedan stannar där. Ja? Nehe. Tittar fortfarande? Jo. Och jag kunde inte sluta skratta. Järnspikar, så jag bet ihop! Men det gick inte. Jag flabbade ur totalt. Illa.

Nu ska jag knyta ihop dagens händelser och släcka lampan (utan en inmailad uppsats).

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback