You're a distraction!

Minst sagt. Lätt att koncentrera sig nu? Knappast. Måste, måste, måste.. åh, det är galet! Träna också. Jag vet inte vad det är för fel på mig, men den här veckan har jag svullat som sjutton.. hela tiden. Någonstans måste jag börja om på nytt. Tallriksmodellartat med eller utan "frossdag" eller stenhård GI? Måste dra hårda gränser och bestämma mig på riktigt nu. Annars kommer det sluta illa.

Fina tider igår. Mitt rum är ett enda stort kaos. Kläder, papper och plastmuggar överallt.. läppstift på spegeln, tuggumin i sängen.. Sedan åkte vi tydligen iväg till Matt's house och jag hade en timmas långa diskussioner med T. Vi värmde en veckas gammal pizza och tydligen var det djupa saker som kom fram.. Jag minns INGENTING. Inte ett smack. Ganska läskigt. Vi drog till ett hotell senare och jag hade slängt mig på sängen direkt och sagt gång på gång att jag bara ville vila lite.. A kastade vatten i ansiktet på mig och J drog omkring med mig.. Inga minnen av det heller. 

Idag var en myspysig dag. Nu är jag rejält stressad. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Går den inte där borta? ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback