kyla

antligen inne i varmen. mina hander ar frusna, trots att dan har varmt dem halva kvallen.. vi har suttit utanfor concord och rokt hookah, igen. sedan vidare till perkins for lite nattmat och tobaksrok. men snart ar det slut med det, for om 2 manader blir det rokforbud aven dar. idag var vi pa varan allra forsta baseballmatch, mirjam och jag.

ash- soo, which player do you think is the hottest?
lovisa- noone. or, wait. him! (pekar pa mitt skolspan)
ash- oh, really? TOOONYYY come here!!
lovisa- what the f... ash!
ash- hiiii tony!! this is lovisa..


det galler att inte saga for mycket. ash&em var iaf envisa med att trycka ihop oss pa ferre, sa imorrn blir det roligt mina vanner.. har 4 inbjudningar till olika (illegala) parties nu, sa det kanns fint. sjutton sa het han ar. mhhh. han kom till min & grabbarnas hookah och drack upp blabarsvatskan i botten. sweet. rock n'roll. california. mjau. vi har haft byte av jackor idag. dan fick min skinnis och jag snodde hoddien, igen. 3 veckor har den legat pa mitt rum nu. den var skon. dan sag ratt gay ut. tidigare i matsalen:

dan- where have you been?
mirre- at the game..
dan (hyperserios)- I am NOT gay!!!

klockan ar halv fem och jag borde ga och lagga mig. nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback