Det ar latt att flyta ivag

Glad och matt efter en smarrig kycklingsallad har jag nu slagit mig till bords har i biblioteket dar jag en gang for alla ska satta ett avslut pa alla de halvdana projekt som hanger dar i luften. Jag tanker inte dras med det langre, detta maste fa ett avslut. Jag forsummar skolan nagot hemskt nu. Laxorna kommer alltid in sent, arbetena ligger dar pa lut, och snart ska en 16 sidor lang uppsats vara inlamnad, vars steg jag inte foljt alls. Det ar inte bra, och stressen ligger dar och graver.. men nu, mina vanner. Nu skall det bli andring pa detta. For forsta gangen pa lange har jag en motivation som drivande kraft, och det ar nagot att ta vara pa. Det kan ga det har. Med lite planering kan det nog ga vagen.

Klottrade ner ett CV tidigare idag, och nu haller jag tummarna for att det ska finnas nagot jobb kvar till mig dar hemma. Ska gora allt som kravs for att slippa ga tillbaka dit. Ansoktningsbreven skall floda, vanta ni bara! Skrev ett gang igar ocksa, at min kara A. Kandes ju som att jag var lite mer skillad pa det an den plutten ; )

Sista ansokningsdag for vara universitet snart ocksa. Det lutar mot:

* Dietistprogrammet
* Konstvetarprogrammet
* Estetikprogrammet

+ ett antal kurser i samma anda.

Nu lovar jag mig sjalv dyrt och heligt att jag i och med detta inlagg gjort utlopp for mina sista ord har pa bloggen. Ma denna frestelse kallad bloggvarlden inte dra mig ifran vad som egentligen ar viktigt. Tack och hej (lycka till Lovisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback