SOS

Jag ar varldens samsta pa att koncentrera mig. Jag menar inte att jag ar skitdalig, eller usel.. nej, jag menar att jag ar en LEVANDE KATASTROF! Oh my cupcakes ocksa, det har gar ju bara inte for sig. Jag springer runt som en rabies-smittad hund; fram och tillbaka & upp och ner. Letar, pillar, pysslar, klurar.. och stressar samtidigt ihjal mig sjalv! Kan det vara vadret? Att det ar sa himla fint ute. Kommer pa mig sjalv med att dromma mig ut genom fonstret gang pa gang.. nu har jag bara 2 timmar pa mig att bli klar med det har aset jag burit pa sa lange. Egentigen ar jag ju nastan det ocksa. Det ar bara det att, att.. finslipningen gar at skogen. Skulle jag bara kept my eyes on it for 10 minuter sa hade det varit fardigt. Men fy tusan sa jobbigt det ar (gnall, gnall, gnall..). Vad ar hemligheten? Knepet? HELP! Det kliar i hela kroppen pa mig. Jag KAN inte sitta still!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback