Poff.

Klockan ar 02:57 och jag har tre tal att fardigskriva.

Idag fick jag sparken fran mitt jobb. Haha. Bra dar. Lite lustigt ar det anda. De forsta tva gangerna jag missade mina arbetspass var det p.g.a. att jag trodde jag jobbade varannan onsdag liksom jag jobbar varannan sondag. Ingen sade nagot till mig forran Adam berattade att de saknat mig under de arbetspassen. Jaha, bra att de kontaktar en ocksa. Tidigare i veckan forsvann min kalender vilket gjorde att jag totalt glomde bort att jag jobbade idag. Sa idag blev jag visst struken fran schemat. Ingen som sagt nagot till mig om det heller; ater igen ar det Adam som fatt informationen. Naja. Var ju mest nagot jag gjorde pa skoj. 6 dollar i timmen= 37 kr. Tror nog att jag overlever! Imorgon borjar dessutom hip hop:en sa det ska bli sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback