Citalopram

zZzzZz...

Jag har aldrig varit direkt beroende av somn. Alltid varit en av dem som rynkat pannan nar halva klassen sager att de ska "sova" bort lovet. Alltid lagt mig sent & vaknat tidigt. Nagon sjusovare har det aldrig funnits i mig.

Darfor kanns det sa markligt. Att alltid, alltid vara trott. Gaspar hela tiden och hur mycket jag an stracker pa mig far inte kroppen nog. Den blir inte utvilad. Har varit en zombie hela dagen. Stirrat mig tom genom lektionerna och tagit en nap mellan varje class. Sov bort chapel, lunch och middag. Sov igenom min haltimme och lade mig efter lektionernas slut.. vaknade upp nar klockan narmat sig sju och det morknat utanfor. Trott. Fortfarande. Tvingade mig ivag till caf for att klunka i mig kaffe och sallskapa till helt suverana dorm videos. Sitter nu har med en burk koffein-piller och ska forsoka skriva en analys om Shakespeare's Othello och Oedipus Rex. Far se om jag lyckas halla mig vaken.

Ska det vara sahar hela tiden ar det inte vart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback