Back in the Ulm.

Så idag är dagen med stort D, dagen då jag & min svenne-kompis börjar komma i shape.

Självklart möter ju då min söta upp mig med två SUPERSIZE Marabou chokladkakor från IKEA. Åhhh, så underbart det var att se honom igen! Det var verkligen ett happy moment, och vi stod och bara toklog mot varandra jag vet inte hur länge. Att välkomnas av Minnesotas vindar och snö kändes sisådär när man klev ur bilen, men nu när grejerna är snyggt uppradade utanför min dörr (utelåst) och man träffat de grannar man saknat mer än vad man först trodde, så känns det rätt skönt att vara tillbaka igen.

Sitter just nu med laptopen i knät bredvid en 4 x 2 m stor Ron Paul-skylt.

Adam är en liten tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback