Lasse Lindh vs. The Ark

"Svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag
som tror och hoppas och tänker att nu så nu är det väl
äntligen våran tur att träffa någon som behandlar oss väl
kysser mig ömt och brutalt, sover sked, håller hårt både morgon och kväll
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar"

Lasselasseliten..

Myspace var snyggt prickat. Jag köpte aldrig skivan. (Vi kan ju inte beblanda oss med dom)
Men nog blev det lite fest i alla fall.. trots vilodagens fuktiga vindar. Tackar & bockar för gästlisteplats. Att få ta upp plats på listan både på Debaser Slussen och Debaser Medis på en och samma kväll är inte dåligt. Man börjar väl bli bortskämd.. men jag hade tur. Vi hade tur. 5 platser. Lasse ville hälsa på The Ark. Dit vi inte fick biljetter. Men vi kom in in in. Och jag som inte ens uppfyllde 20-årskravet. Hon tittade misstänksamt länge på mitt leg. Men se, jag kunde snyggt traska in med mina zebra-jeans förbi der gestapos. Samma sak när vi slog följe med Lasse till det där Skepps.. ja, vad hette det? Ingen dansvänlig musik. Men Lasse blev öppenhjärtig. Kanske lite väl öppenhjärtig. Ja musiker.. vad ska man säga?

"Ljug och kyss mig hårt en sista gång!"

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback