One for the razorbacks

Fisken steker i ugnen & väggarna knakar.
NÅGON SOM VILL GÖRA MIG SÄLLSKAP?!
Det här med att vara ensam hemma har aldrig riktigt varit min grej... och inte kan man smita iväg på partido heller eftersom man börjar jobba 9:00 imorgon. Fantastiskt.

Snart flyttar Adde. Långt bort. Ända till Luleå faktiskt. Och Astrid också.. ("jo, alltså.. eller.. egentligen hade jag tänkt flytta till Stockholm! Men sen kom jag på att det kanske vore schysst att flytta ut ensam till någon liten stuga i skogen istället.. distans, liksom."

Nehejni, nu är nog firren färdig.. testade en ny variant med Cornflakes. Spännande.

image90
Fredagsunderhållning

(Och ni vet ju att jag förväntar mig lite NATTLIGA SAMTAL nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback