Savoy truffle

I natt vaknade jag av att jag satt mitt på golvet och stirrade på klockan som visade halv två. Alla lampor i rummet var tända.

Men i natt så slipper jag sova ensam i mitt stora, mörka hus. Bror kommer överraskande nog hem och jag blev så glad att jag genast satte igång att baka scones och tunnbröd!

Imorgon är jag LEDIG vilket känns alldeles underbart efter att ha jobbat 9:00-20:00 både fredag, lördag och söndag. Då ska jag putsa hela huset skinande rent och äta glass med Tess. Tisdag & Onsdag är det jobb igen och på torsdag åker jag till Åland med familjen och återvänder inte först på söndag. Sedan är det måndag, tisdag onsdag och sen... ÅKER JAG! Fattar ni hur galet det är..? Sinnes!

Min kisse är kelsjuk och nyper klorna i min axlar. Hur ska jag klara mig utan min Skorpa? Och hur ska hon klara sig utan mig...? Hon bor ju hos mig! I mitt rum. Myser runt där på dagarna och sover på min kudde på nätterna.. Dessutom dyker hon in under sängen så fort hon hör stegen från någon annan familjemedlem...

Jag borde smuggla med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback