Åh,

Jag fryser, har ont i magen och kan inte skriva. Kan inte. Jag tror det kallas kä... nej. Det vill vi inte.

Damn it, Lovisa. Kaffe? Det skulle inte sitta fel. Men de har låst köket nu. Vilket påminner oss om att det faktiskt är slut snart. Väldigt snart. Två dagar, fulla med exams.. sedan frihet. Canada. Jag, Maria, Titsis, Sam och Adam. Drinking age: 19. Det kommer bli fantastiskt kul. Det kryper i hela mig när jag tänker på det! Sedan åker vi till Michigan och firar jul, och sedan bär det vidare till Florida.. där jag hoppar på Cadillacen till Californien.. underbart.

Fyra historia-uppsatser att göra ikväll. Kom igen nu. Det är inte långt kvar. Snart är det över.

Händer under bordet.. en hög i garderoben.. andas in dig...

SKRIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback