I just don't know what to do with myself

Vilken kvalité på mitt förra inlägg. Inte.

Så trött, så trött. Somnade uppe i tornet i mitt första försök till läsning till min första final exam imorgon. Supraspinatus, infraspinatus, teres minor, subscapularis.. sedan var det tack och hej. Jag har aldrig varit en sjusovare, alltid varit rädd för att sova bort mina dagar. Men nu.. skulle jag göra vad som helst för lite sömn.. att få sova ut.. en gång.. 3-4 h är för lite. Men det finns inte tid för annat.

Min kropp börjar säga ifrån på många sätt nu. Inte så mycket vad gäller sömn, men.. annat. Det började med de vitnande fingrarna. Tappad känsel och likfärg. Det spelar ingen roll hur mycket man vrider, vänder och masserar, blodcirkulationen kommer inte igång. Säkert en halvtimma sist. Sedan stickningarna och avdomningen i fötterna. Och kramparna. Dessa kramper! Mina fötter lägger av säkert 35 ggr/dagen nu. Det ökas på stadigt, och det är läskigt. Hela tiden. Just nu t.ex.

Vi ballade ur i matan idag. Korvar, hjärnhalvskrig, blottare och pricks. Det var magträning så det heter duga!

På fredag kommer Adam. Och jag har prov i BHL. Musikutbyte med rockflickorna & filmkväll. Hinner inte, hinner inte, hinner inte. Igår åkte vi förresten skidor i Mankato. "Mount Kato". Lika b som det låter. Men mysigt likväl. Tiden, denna tiden! Nu träna + plugga. Sedan sova. I fyra timmar. Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback