Skriva?

Så vad har jag sysslat med den här helgen? Ja, inte läxor i alla fall. Shit, shop, aj.. nu har jag bra mycket att ta tag i. Får magont av bara tanken. Bäst att skriva lite strunt så kanske det ordnar sig? (...)

I fredags åkte jag, Hans, Dan, Ben & Andrea till Mankato där det vankades fest. En fyra för obegränsat med bål. Den godaste jag smakat! Helt wünderbar. Tyvärr tog den ju slut efter bara någon kvart, vilket inte var så konstigt med tanke på den smockade lägenheten.. Så vi rodde vidare! Jag var trött som en gås och halvsov i en soffa, medan det spelades Guitar Hero concert.. eller något liknande. Man har med trummor & sång m.m. Hans tvingade upp mig för världens längsta prommis också. Mysigt, men läskigt. Damn it, han påminner så mkt om H så det är läskigt.

På lördagen bodde jag mest i Hans och Bens rum.. kollade Pulp Fiction m.m. Sjukt bra film. Lite bättre än den vi såg senare, ovanför cafeterian.. 22 days eller vad den hette? Helt störd.

Just nu håller jag på att skriva på ett papper i Care and Prevention of Athletic Injuries. En riktigt "fucked up assignment" som Adam säger (han håller i denna stund på att skriva det åt mig). Eh, ja, jo jag kan inte riktigt låta bli att skriva det själv också.. även om jag vet att jag borde ägna tiden åt mina andra läxor, som han säger. Har bara svårt att tro att någon annan kan skriva det bättre än jag? Så jag kommer nog bara använda hans text som komplement till mitt eget... schh, don't tell.

Knaprar på Peppermints mints med koffein gör jag också. För att hålla mig vaken. Gosh, jag sover alldeles för lite..

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback