Stock och Sten

Idag ringde de från Rockparty och frågade om jag ville jobba på Hultsfredsfestivalen i år igen. Funktionärsserveringen needs me & Lovisa said YES. De undrade även om jag ville åta mig det ärofyllda uppdraget att agera gruppledare för i år, i och med att det blir mitt femte år på serveringen. Lovisa said NO. "Njaa, jag är väl inte riktigt gruppledartypen", skrockade jag. Sedan kom jag och tänka på vilken sucker som var gruppledare förra året och ångrade mig lite. Nog skulle jag kunna styra upp Björnes bättre än vad den bitchen gjorde. (Och kanske låsa in en & annan bannad fjortis på toan. Mohahaha)

B* har återvänt ifrån festivalskuggans avigsida och gör en återkomst 07. Dock ska hon inte sällskapa med mig på magasinet, utan kommer istället att jobba som säkerhetsvakt (eller något liknande). Så risken finns ju att vi jobbar om varandra.. och då hoppas jag att det finns fler själar där ute som tänkt bada i lite lergyttja in the north of Småland!

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback