blommor

det ar sa speciellt det dar. tillfallen da man overstiger den dar gransen och oppnar sig helt och hallet. jag sa som det var. att jag hatat henne i hela mitt liv. att hon ar den enda manniska jag verkligen ogillat sa starkt. she didn't blame me. hur skulle hon kunna gora det? sjalv berattade hon att hon tyckte det var riktigt daligt mellan oss nar vi forst kom till usa. riktigt daligt. men att nu ar det battre. skont med ett sadant avslut i alla fall!

och jake hade (som jag visste hela tiden!) fatt ett emotionellt utbratt pa mig ocksa. "i was mad at you one day, so i ate the meatballs!". haha.. loken alltsa. vad ska man saga. new york i alla fall. nyar. boende har vi ocksa. fina fisken. och antligen har hans satt in massa bra musik pa min dator! 2 gb ljuvligheter. tar nog ett tag innan jag behover fylla pa det skafferiet. canada ar forresten installt. det blir dropkick murphys till helgen istallet, vilket kanns minns lika bra! isaac stoppade mig i matan idag. han ska ocksa dit. ett helt gang nu. tror det kommer bli fantastiskt.

tjock & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback