Fredag

07:30 FRUKOST: Gröt m. äppelmos, thé med mjölk & honung
12:00 Ett äpple
12:30 LUNCH: Potatisbollar (?), sallad + 2 koppar thé
17:30 MIDDAG: Sallad m. keso, banankakor + 1/2 sirapsindränkt våffla
02:00 Ben & Jerry's "Peanut Butter Cup"

image157

Varken jag eller M hade tidigare provat på cafeterians våfflor, så i väntan på Skinny & the Pygs passade vi på att dela på en. Utåt sett är amerikanska våfflor (som allt annat här) bra mycket tjockare än svenska, vad smeten sedan innehåller har jag absolut ingen blekaste om. Kanske är det egentligen vad man har på våfflan som spelar roll.. och vi ville ju vara så typiskt amerikanska som möjligt och överröste våra med socker och sirap. Gutt var det (men inte nyttigt!)

Kvällen fortsatte med lite rock i aulan, och tillbringades sedan med min favoritgrabb från Texas, Ian. Vi hängde lite i bowlinghallen med mitt första raggprojekt Alex och hans kumpaner. Lite drinkar sveptes ner (som jag ej räknat med här) och det var allmänt trevligt. Ben & Jerryn hoppade på något mystiskt sätt i min väska på hemvägen..


Dagens träning
45 min cykling innan frukost
40 min löpband innan middag

Betyg: IG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback