Erase and rewind

"Lovisa... I read through your reaction paper and.. and.. it almost drove me to tears"

Så sa min historialärare till mig idag.

Andra spännande saker som skett under dagen är att jag hämtat ut min retainer, som känns lam och ineffektiv. Jag vet att det är bättre än inget, men man kan inte undvika att jämföra och jämra sig över hur det kunde ha varit om man inte begått sina små felsteg.. Christine jobbar som vanligt, och mycket läxor har blivit gjorda, dock inte hälften av allt som skulle behöva göras... ikväll ska jag hooka up med Hans som ska trixa lite med min dator och ge mig lite skön musik som förhoppningsvis ska få upplevas live på söndag. G ska lämna över killarnas dormvideo till mig ikväll, och förmodligen blir det en plugg-date i bibblan idag också.. Fast jag vet inte om det känns sådär superbra. Jag trivs ihop med honom, och det är skönt att ha någon vid sig som man kan vara avslappnad med. Samtidigt vet hela skolan att han gillar mig mer än vad som känns riktigt rätt för mig. Hur ska jag gå tillväga? Jag vet att det bästa vore att ta upp det i ett så tidigt stadium som möjligt, men jag är rädd att riskera en fin vänskap.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback