och där kom den. vändpunkten.

det känns. men samtidigt. jag ventilerade fram en så bra plan idag. och nu vet jag precis hur jag ska agera i frågan. lovisa feels content. på ett märkligt, men behagligt sätt. vi var där uppe, ovanför baren, i huset där allt började. en fest uppgjord i främsta syfte att vi skulle få ses. det är tre veckor sedan nu. tre veckor! tiden silar iväg så fort. fightclub var temat igår, och för första gången överträffade kvällen inte alla tidigare kvällar. det var fint folk och jag har fått ett sällskap till shout out loads nästa vecka. vi gick ur stenhårt till hives, franz ferdinand, killers och white stripes. riktigt, riktigt roligt. men när huset plötsligt börjar tömmas på folk och johannes kommer in med sönderriven skjorta, ja då var inte stämningen riktigt densamma längre. han skulle slå tony, killen från baren. han hade snott deras öl. förväxlingar och johannes fick första andra och tredje smällen. nu skriver jag på ett sju sidor långt psykologiarbete som ska in på måndag. depression är temat. de flesta är på fotbollsmatchen nu. själv vill jag bli klar så fort som möjligt. så kanske man får några minuter för annat lite senare.. hans blev bitter för att jag inte följde med till mankato igår. jag är bitter för att jag inte har åldern inne för ölfesten ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback