känslan

med håret fladdrande i vinden. snabbt. california vid ratten, med cowboyhatt & uppknäppt skjorta. jag brukar inte gilla country, men här kunde maxvolymen inte varit mer rätt. man håller inte fartgränserna i usa. california svängde höger, california svängde vänster. jag älskar hans blonda lockar. vi och pojkarna på flaket ramlade i högar. höger, vänster. du och jag, vi log och tänkte samma sak. det är här och nu och det är på riktigt.

solen ligger på och vi håller oss i skuggan för att inte få solsting. igår badade vi igen, och vattnet var så varmt att det nästan inte var svalkande nog. inte ens när jag klivit upp och lagt mig för att steka, och en blöt hans sätter sig på min rygg var det riktigt kallt. i rummet surrar fläktarna för jämnan. det är skönt, men ibland kan jag bli trött på ljudet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

GRAAAATTIS! :D hoppas du får en underbar dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback