ljud

vilken jakt på den boken. ja, hela förmiddagen gick åt till att gräva, fråga, rota, tänka, leta efter den där förbaskade psykologiboken. och så hade maria snott den. tjyv. prov imorrn. 2 chapters. tro mig, i amerikanska mått är det ganska mycket. rikligt med text, minst sagt.. läsningen i cafeterian gick sådär. hans & ben roade sig med att dra mig håret, bygga torn av mina böcker och skratta högljutt åt alla roliga ord i min svensk-engelska ordlista. det var liksom inte lönt. kvällen tillbringades i concord istället, där vi kollade videos & gut musik. alltid lika roligt att sprida ryktet om mando diao till nya platser. shott. kanske borde påbörja läsningen av andra kapitlet. spöktimma snart. kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback