weekend

en dag som borjade med amerikansk fotboll och 60-talshits ekande ur hogtalarna. varmt, varmare, varmast. jag, titus och maria went swimming och jag fick en vacker bonnbranna. sedan var vi inbjudna till middag hos en av vara larare. det var trevligt. vi shottade & spelade spel. sedan var det dags for some booze. jag, mirjam & ashley kastade oss in i da rock n'roll car och handlade lucky strikes utan filter. de var dock for heavy for us, sa vi akte tillbaka och bytte dem mot menthol istallet, vilket var ok, for hetingen i kassan kande hennes kusin. (ett av tusen sammantraffanden). drog till ett mysigt cafe dar det satt junkies med stora pupiller langst vaggarna.. och nagra killar som pastod sig kanna mig. fortsatte mot en rokig bowlinghall dar vi motte upp med folk, och sedan vidare mot festvillan. nice for a while. dock annu trevligare tillbaka vid skolan dar vattenpipa och the guys vantade pa oss. jag har samlat pa mig tre trojor ikvall som inte ar mina. imorgon ska vi aka till usas storsta shoppingcenter. jag ska handla brevpapper sa att jag kan skriva till mina alskade. gonatt.

Kommentarer
Postat av: rebus

hehe. Lolloliten becomes more and more en amerikanare. ojoj. chili.

2007-09-03 @ 08:45:35
Postat av: Lovisa

Beccan! I want your mail adress!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback