Kontroll.

Det finns en anledning till varfor jag inte gillar grupparbeten.

Vi har bestamt tid & plats for sammanstallning och ihopsattande av en redovisning som sker imorgon formiddag. Vad mots man av om inte en fardig Powerpont-presentation? In i minsta detalj "packad och klar".

"Yeah, I like doing this, so it's totally fine"

Gulligt av dig N, men det ar det faktiskt inte for mig. Paven/Petrus och katolicismen ar inte hemmaplan for mig och jag vill garna veta vad jag pratar om. Att plugga in nagon annans anteckningar funkar inte. Tack, men nej tack. Som gradden pa moset (?) hade han brattom till en tennismatch, sa att influera gick ju inte for sig. Liksom det att bestamma omrade. Atminstone.

Igen: Jag gillar inte grupparbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback