Fram med skurhinken!

Allright.. Mrs. Willis väntade på mig utanför klassrummet när jag gick av sista lektionen innan lunch. "Do you mind following to my apartment for a couple of minutes?". Hon bor på skolan. Det är lite halvlustigt, bakom en disk och två dörrar fanns en jättesöt lägenhet. Slog mig ner i soffan och fick sedan höra allt jag visste att jag skulle få höra. Det talades bland annat om kvinnors känslighet för "the hard liquor" jag druckit den där lördagen. Nej, minsann, rom är bara till för starka män! Hon hade med egna ögon skjutsat in stackars flickor till sjukan, så hon visste vad hon talade om, damen.. Tårögd blev hon också. En obekväm känsla, då situationer som dessa ofta får mig att vilja fnissa.. Hon hade talat med W.P Schon också, the vice president. Satte upp en appointment med honom och efter Public Speaking var det dags att åter igen infinna sig på hans kontor.. Jag vet inte vad det är, men för mig är han den mest finkänsliga människan på den här skolan. Detta har jag tyckt enda sedan jag hade BHL med honom förra året, och just därför har jag blivit så chockad av senaste tidens bravader och hans handlingar gentemot dem.. Det går liksom inte in i mig att den där genomfina äldre mannen schasat iväg X & Y när de satt där storgråtande och smällt igen dörren för A med orden "DEFINITELY NOT!" Jag fick honom tårögd också. Han ville veta vad som sagts mellan mig och Mr. Loe. Det kändes inte helt bekvämt, men en del deep talk blev det i alla fall.. Nu till the exciting conclusion about my punishment:

Jag ska städa toaletter.

Toaletter. På Augustana.
...........................................
HAHAHAHAHAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback