Har kommer den.

Kanner det i hela kroppen. Trottheten. Den dar som kom over mig for ett par veckor sedan.. hemskt var det. Vibbarna som foljer mig nu gor mig inte glader. Inte, inte, inte. Jag maste fungera idag. Har mycket att astadkomma. Bland annat har jag en uppsats som ska in imorrn. Ni vet en san dar man fick utdelad forsta dagen och inte reflekterar over forst kvallen innan.. Har ingen aning om vad min professor forvantar sig heller. Har missat bra manga lektioner pa sista tiden.. sakerligen var dar en del information om det har papperet. Det enda jag vet ar att rubriken ar "Objective Justification". Det ar allt. Hm, ska man lyckas spinna vidare pa det?

Nu blir det att skriva tva tal.. Uhhhhh. Gaspar hela tiden. Inte bra. Och var ar koffeinpiller-burken?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback